Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Μεγάλη Χειμερινή Δράση Υπαίθρου (Λίμνη Πλαστήρα - Άγραφα)

26 Δεκεμβρίου 2011. Η ημέρα που όλοι περιμέναμε με μεγάλη λαχτάρα έφτασε. Το ραντεβού μας στο Σταθμό Λαρίσης απ' όπου και ξεκινήσαμε για το 5ήμερο ταξίδι μας για την Λίμνη Πλαστήρα και τα όμορφα Άγραφα.
Μετά από ώρες φτάσαμε στην Καρδίτσα, όπου μας περίμενε το πούλμαν για να μας πάει στον προορισμό μας, στον όμορφο Μεσενικόλα. Ένα όμορφο και ιστορικό χωριό κοντά στη λίμνη Πλαστήρα. Ένα χωριό κτισμένο σε υψόμετρο 700 μέτρων περιτριγυρισμένο από δάση δρυός και καστανιάς. Με κατοίκους φιλόξενους που σου ανοίγουν την πόρτα του σπιτιού τους λες και είσαι δικός τους άνθρωπος. Δικαίως ονομάζεται "μπαλκόνι της Θεσσαλίας" αφού το βλέμμα μας φθάνει ως τον Όλυμπο και το Πήλιο.
Αυτές τις 5 πανέμορφες ημέρες, επισκεφθήκαμε το Κέντρο Ιστορικών Μελετών "Νικολάου Πλαστήρα" στο Μορφοβούνι παρέχει την ευκαιρία στον επισκέπτη μέσα από τη βιβλιοθήκη, τα χειρόγραφα, τα έγγραφα, την έκθεση φωτογραφίας και τα προσωπικά αντικείμενα να γνωρίσει τη ζωή του Νικολάου Πλαστήρα.
Το Μοναστήρι της Παναγίας Πελεκητής, που είναι λαξεμένο πάνω στο βράχο σε υψόμετρο 1.400 μέτρων. Το ξυλόγλυπτο τέμπλο, οι τοιχογραφίες, ιερά ευαγγέλια, χειρόγραφα και πολλά άλλα μοναδικά σκεύη αποτελούν αληθινό μουσείο θρησκευτικής κληρονομιάς.
Τον Βοτανικό κήπο στο Νεοχώρι, όπου έχουν συγκεντρώσει αρκετά είδη λουλουδιών και φυτών, όχι μόνο από την γύρω περιοχή του Νομού Καρδίτσας αλλά και γενικότερα του Ελλαδικού χώρου.
Την Λίμνη Πλαστήρα η οποία φωλιάζει στην αγκαλιά ενός πυκνού Δάσους. Περπατήσαμε στις πλαγιές των βουνών, μέσα από πεζοπορικές και ορειβατικές διαδρομές άλλοτε εύκολες και άλλοτε δύσκολες. Κοιμηθήκαμε κάτω από τον έναστρο ουρανό και ζήσαμε στιγμές μοναδικές. Κάναμε Ιππασία, Τοξοβολία, υδροποδήλατο. Πήγαμε και είδαμε το φράγμα. Ένα έργο που ενώ η τσιμεντένια κατασκευή του σπάει τη συνοχή της φύσης, αλλά είναι υπεύθυνο για το αισθητικό αποτέλεσμα που προέκυψε από τη δημιουργία της λίμνης.
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά για τις ομορφιές που είδαμε και για τις όμορφες στιγμές που περάσαμε. Δυστυχώς όπως έχουμε ξαναπεί όλα τα ωραία έχουν κι ένα τέλος. Έτσι και τώρα το ταξίδι μας έφτασε στο τέλος του. Γυρίζουμε γεμάτοι από γνώσεις, αγάπη, νέους φίλους. Γυρίζουμε και αμέσως ξεκινάμε να προγραμματίζουμε το νέο μας ταξίδι.